home sweet home

Hemma igen!


Det första jag gjorde igår när vi kom hem var att sätta mig vid datan. Och det första på datorn jag såg var kommentarerna! Så jag skriver det här till en tjej som fortsätter att skriva skit och fortsätter och fortsätter :
Är det svårt att förstå att jag vill sluta bråka med dig?
Måste du fortsätta skriva massa skit och trycka ner mig?
Vem vinner på det!
Så sluta bara, är det svårt att förstå?

Men nu är jag ensam hemma och jag har vart med Nikki i en vecka så jag tror inte hon vill va med mig. Och Moa gumman är i Finland :(. Vad ska jag göra? Jag vet! Jag lägger ut bilder från veckan, jag och Nikki var på landet i ungefär en vecka. Jag har typ 10000 bilder så jag lägger bara ut några :).













jag har fler bilder men jag pallar inte just nu... aa just det, jag har inte haft tid för att visa det jag har sminkat med det kommer!


pusspuss, Felicia L

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså en fråga bara typ varför har du en kjol som tröjja??????

2009-07-16 @ 16:39:12
Postat av: Felicia L

därför?

2009-07-17 @ 12:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0