Förlåt !

Hello all sweetes!

Förlåt att jag inte har skrivit  på länge så jag ska berätta vad som har hänt :). I fredags var jag, nikki och moa i Haninge och shoppade ;) Jag köpte ett par trosor och peeling. Kommer inte ihåg vad moa och nikki köpte.. Senare på kvällen hade vi spa, eller jag fixade saker på moa och nikki. Dom fick hårinpackning,ansiktsmask,peeling,fotbad och manikyr. Hoppas att dom tyckte det var skönt :). Sen sov dom hos mig, vi somnade mellan halv tre och tre haha. Vi vaknade vid halv tolv och fixade våra naglar ännu mer. sen gick vi ut och träffade två killar som heter Albin och Linus. menmen när vi skulle gå ut så började det SPÖREGNA och åska och blixtra. fyfan vi skrek asmycket hahaha:). aja, så vid sju eller nått drog vi hemåt och jag packade. Jag ska vara hos min mormor & morfar på landet i ungefär en vecka. och då sa nikki att hon kunde följa med!! shit vad kul vi kommer att ha, så nu sitter jag,nikki och min storebror och tittar på terminator 3. Imorgon ska vi åka ut på landet!!! jag har inte tillgång till datorn så kommer inte kunna blogga :(. eller vi får se, men ni får ha det bra. och min header som ni ser är inte så fin men jag och nikki ska fixa den någon gång hahaha.. nu gck nikki på toaletten :). kanske kanske skriver ett kort inlägg imorrn men vi får se.

pusspuss, felicia L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0