Borde jag ha ont ?

hej på alla söta


Klockan 14:52 tog jag bussen in till centrum och skulle till tandläkaren. Jag mötte mamma och vi åt lunch (a).
Jag hade tid 15:20 så vi fick sticka direkt efter lunchen. Jag borstade tänderna (intressant)och sen fick jag gå in. Nån tjej jag inte träffat tidigare tog bedövningen och satte in den jäkla sprutan! Sen drog dom ut tanden. Gjorde skit ont men jag har tagit en Ipren så har inte ont längre. Men hon tog sprutan i gommen så jag kommer ha ont i munnen i cirka en vecka. Sen sa mamma att när jag får tandställningen kommer jag ha ont i HELA munnen länge..Någon som har tandställning kan ge mig några tips, snälla? Skulle uppskatta det! allt för mig nu. skriver ikväll...

pusspuss, felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0